Wednesday, February 6, 2013

Wednesday

Lotto scams

Van het bureau van
Barr John Rufon Solicitors.
Colchester Solicitors Office
56 North Hill
Colchester
Essex CO1 1PX
EMAIL ADRES: colchestersolicitors_chambers@b-castle.net.ms
EMAIL ADRES: colchestersolicitors_chambers@yahoo.cn

Aandacht Alsjeblieft,

Uw e-mail adres kwam in een willekeurige trekking uitgevoerd door mijn advocatenkantoor, hier in Colchester, Engeland.

Mijn naam is John Barr Rufon (Esq.). Een persoonlijke advocaat te laat Mr.Edward Lynn, die met een olie bedrijf werkte in Brunei en Qatar, Mr.Edward Lynn een bekende filantroop, voordat hij stierf, maakte hij een testament in mijn advocatenkantoor waaruit blijkt dat $ 15,7 miljoen Vijftien miljoen zevenhonderd duizend dollar, alleen mag worden gedoneerd aan een Filantroop van onze keuze in het buitenland.

Mijn kamers voerde een willekeurige trekking die werd begeleid door het Ministerie van Justitie, werd De procureur-geslachten en de Bank manager waar het geld werd gestort door mijn late klant Mr.Edward Lyn, en uw naam en e-mailadres geplukt als de begunstigde met deze (WIL). ik ben met name geïnteresseerd in het beveiligen van dit geld van de Bank, omdat zij een bekendmaking instrueren van mijn kamer aan de begunstigde van deze zal produceren binnen twee weken die toevallig ook u of anders het geld zal worden bijgeschreven op de overheid overmaakte.

Het is mijn grootste wens om de wil van mijn overleden cliënt uit te voeren. U bent verplicht om onmiddellijk contact met mij op om het proces van de overdracht van het geld gaan naar een van uw aangewezen officiële bankrekening. Ik verzoek u dringend om onmiddellijk contact met mij op voor meer informatie met dien verstande dat de Bank heeft ons een datum limiet.

Neem dringend contact met mij op via mijn Direct E-mail-adres als volgt: colchestersolicitors_chambers@yahoo.cn

CONGRATULATIONS.ONCE OPNIEUW.

Groeten

Barr John Rufon.
Procureur-at-Law
Direct Line +447035951988

0 comments: