Thursday, March 14, 2013

Thursday

419 scams

Hallo,

Hoe gaat het vandaag? Ik hoop dat fijn, ik weet dat dit E-mail zal naar je
toe komen als een grote verrassing, Dit is de tweede keer stuur u deze
brief, de waarheid is ik uw E-mail op het internet en besloten om contact
met u op over deze Business voorstel.

Ik ben Dr Christopher Johnson Hoofd Boekhouding Auditdienst van Credit
Suisse Bank, One Cabot Square, London E14 4QJ Londen, hier in Engeland. Ik
schrijf u vanuit mijn kantoor die zal worden van een groot immens voordeel
voor ons beiden. In mijn departement zijn de assistent-manager (regio
Groot-Londen), ontdekte ik een verlaten bedrag van £ 16,5 miljoen EUR
(zestien miljoen vijfhonderdduizend Pond Sterling) in een account die
behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Mr Moises Saba, een
jood uit Mexico dat een slachtoffer van een helikopter crash was op 10
januari 2010 hem te doden en familieleden. De heer Saba was 46-jaar oud,
ook in de helikopter op het moment van de crash was zijn vrouw Adela
Tuachi, hun zoon Avraham (Alberto) en zijn dochter-in-law Judith, De
piloot was ook dood.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar
je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin, Nu onze bank heeft gewacht voor een van de
familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft gedaan, ik
persoonlijk het ongelijk is gesteld in het lokaliseren van de familie, ik
zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal
Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening
gewaardeerd op £ 16,5 miljoen EUR kan worden betaald voor jou.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en
40% voor jou, heb ik beveiligd alle nodige juridische documenten die
kunnen we gebruiken om een ​​back-up van deze claim. Alles wat ik nodig
heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren in de
rechtbank hier om u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles wat ik
nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om
ons deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd
onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van
de wet.

Als u geïnteresseerd bent in deze DEAL, vriendelijk mij de volgende
gegevens als we binnen zeven werkdagen na deze deal doorlopen:

1. Uw volledige naam:
2. Uw telefoon-en faxnummer:
3. Uw contactpersoon Adres:
4. Uw Leeftijd / Geslacht:
5. Your Job / Beroep:
6. Uw prive e-mailadres
7. Uw nationaliteit

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om
contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant, Gelieve op uw
bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, zal ik
verstrekken u met meer informatie. Neem contact met mij via telefoon:
+447031824662 of per E-mail.

Endeavor om mij te laten uw beslissing kennen in plaats van het houden van
me op te wachten.

U kunt ook reageren mij in het Engels is mogelijk.


Met vriendelijke groet,

Dr.Christopher Johnson
TELEFOON: +447031824662

0 comments: