Friday, February 7, 2014

Friday

419 scams

Beste,

Goede dag , ik hoop dat je in goede gezondheid ?

Ik maakte mijn gedachten om u te contacteren vanwege mijn situatie overigens iets in mij gelooft in jou , mijn naam is Miss Lillian Jacob Aban , ik ben 25 jaar oud meisje , ik ben een medisch student , ik ben van Nairobi , Kenia, maar ik ben woonachtig in een liefdadigheidsinstelling huis in Accra Ghana

mijn vader zaliger gedachtenis op naam wijlen de heer Jacob Aban die de sectie manager met Dalbit Petroleum in Nairobi , Kenia , mijn geliefde vader werd levend verbrand langs de kant met mijn geliefde moeder en onze familie huis naar beneden door de rebellen verbrand tijdens de laatste crisis was in mijn land

U kunt meer over het incident te lezen via de onderstaande site :

http://www.msnbc.msn.com/id/22460182/ns/world_news-africa/t/mob-kills-kenya-church/

na de begrafenis van mijn ouders , mijn stiefmoeder gegrepen alles wat mijn vader had en stuurde me uit mijn familie huis , en ze beweerde alles wat mijn overleden vader bezit omdat ze kinderloos , zodat ze mensen te sturen om mij te doden , omdat ze bang is dat ik zou kunnen proberen om wraak al de boosheid, ze deed voor mij, maar toen de moordenaars zag me , ze moeilijk medelijden met mij en vertelde me dat ze waar die door mijn stiefmoeder me te vermoorden , zodat ze me vroegen om ons land Kenia onmiddellijk wonen als ik wil leven

Wijlen mijn vader afgezet het totale bedrag van US $ 4,5 miljoen in een beveiligingsbedrijf hier in Accra Ghana en maakte me de nabestaanden en de begunstigde van dit fonds , Ik schrijf u omdat ik uw hulp nodig om dit fonds te eisen omdat mijn late vader droeg het beveiligingsbedrijf aan het fonds vrij te geven aan me door een vreemdeling die mij kan helpen om het beheer en verstandig investeren het fonds , zodat ik geen fouten in het leven zal maken , en het was de wens van mijn overleden vader voor mij in een leven vreemd land , vertellen dat hij me altijd dat hij gelooft dat het leven beter voor mij in een vreemd land dan hier Afrika als gevolg van de crises over Afrika

Ik ging naar het beveiligingsbedrijf en ze vertelden me dat ze klaar zijn om het fonds vrij te geven aan mij Als ik een vreemdeling die mij kan helpen om het fonds te beheren verstandig als mijn overleden vader opgedragen hun bedrijf dat het fonds alleen kan worden vrijgegeven kunnen presenteren om me door een vreemdeling die mij kan helpen om het beheer en verstandig investeren het fonds , ik wil dat je voor mij te staan als mijn buitenlandse trustee om dit fonds te eisen , zal ik u vergoeden met 30 % van het totale fonds , terwijl de rest zal worden voor investering

Ik wil dat je zo snel mogelijk te reageren op mij als je in staat om me te helpen zal zijn , zodat ik alle informatie met betrekking tot het fonds en het beveiligingsbedrijf aan u kunt doorsturen voor de claim

Ik zal verwachten om je antwoord zo snel mogelijk te ontvangen

met vriendelijke groet
Lillian Jacob

0 comments: