Tuesday, April 29, 2014

Tuesday

419 scams

Beste vriend ,

Hoe gaat het vandaag ? Ik hoop goed, ik ben Dr Christopher Anderson uit
Harlesden , North West London , hier in Engeland . Ik werk voor NatWest
Bank Londen ( National Westminster Bank Plc . ) . Ik schrijf u vanuit mijn
kantoor , die van een groot enorm voordeel voor ons beiden zal zijn . In
mijn departement , zijnde de assistent-manager ( regio Groot-Londen ) ,
ontdekte ik een verlaten bedrag van £ 16,5 miljoen Pounces ( zestien
miljoen vijfhonderdduizend Pounces en sterling ) in een account die
behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Mr Ron Bramlage , een
Amerikaan die woont in Kansas Staten dat een slachtoffer van een
helikopter crash vorig jaar 8 juni 2012 was , in Florida moeras hem en
familieleden doden . Ron was 45 jaar oud . Ook in de helikopter op het
moment van de crash was zijn vrouw Rebecca , 43 , en het echtpaar kinderen
- Brandon , 15 ; Boston, 13 ; Beau , 11; en 8 -jarige Roxanne - werden
gedood . De piloot was ook dood.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar
je woont , met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de
vertrouwelijkheid hierin , Nu onze bank heeft gewacht voor een van de
familieleden aan - up komen voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan ,
ik persoonlijk het ongelijk is gesteld in het lokaliseren van de familie
voor een lange tijd. Mijn beste vriend , ik zoek uw toestemming om u te
presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene ,
zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op £ 16,5 miljoen Pounces
kan worden betaald voor jou.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages , 60 % voor mij
en 40 % voor jou , ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die
we kunnen gebruiken om een ​​back- up van deze eis die wij
stellen . Alles wat ik nodig heb is in Uw namen invullen op de documenten
en legaliseren in de rechtbank en NatWest Bank hier om u te bewijzen als
de rechtmatige begunstigde , Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke
samenwerking , vertrouwelijkheid en vertrouwen zodat wij zien deze
transactie door. Ik garandeer u dat dit onder een legitieme regeling die u
beschermen tegen eventuele schending van de wet hier in Londen en in uw
land zal worden uitgevoerd .

U wordt vriendelijk verzocht mij de volgende : als we 5 dagen om het uit
te voeren door middel van , dit is heel erg URGENT PLEASE .


1. Volledige naam:
2. Uw Telefoonnummer:
3. Uw contactpersoon Adres:
4. Leeftijd / Geslacht:
5. Core baan / Beroep:


Hier is mijn prive e-mailadres: dr.anderson_christopher_office88@yahoo.co.uk

Ik heb contact opgenomen met u geloven dat je niet weg zal lopen met mijn
eigen aandeel van dit fonds wanneer het aankomt uw account , hoop dat ik
kan vertrouwen op deze ? , zoals u weet deze transactie te betrekken
enorme hoeveelheid geld . Please, vriendelijk geef uw interesse door het
verstrekken van mij met uw gegevens zoals hierboven , dus ik kan u te
voorzien van meer informatie over hoe we gaan dit fonds overgedragen aan u
binnen 5 bankieren krijgen dagen . Endeavour te antwoorden , in plaats van
het houden me op te wachten .

Met vriendelijke groet ,
Dr Christopher Anderson

0 comments: