Friday, November 28, 2014

Friday

419 scams

Van Dr.Terry Anderson
Brondesbury, North West
Londen Engeland

Beste vriend.

Ik ben Dr.Terry Anderson uit Brondesbury, Noord-West-Londen, hier in Engeland. Ik werk voor UBS Investment Bank in Londen. Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat van een enorm voordeel zal zijn voor ons beiden. In mijn afdeling, als lid van het Uitvoerend Comité van UBS Investment Bank en ook de Chief Risk Officer hier in (Greater London Regional Office). Ik ontdekte een verlaten bedrag van 15 miljoen Great British Pounds Sterling (vijftien miljoen Great British Pounds Sterling) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse overleden cliënt, een miljardair Business Man (Late heer Mozes Saba Masri) uit Mexico, die was een slachtoffer van een vliegtuigcrash, wat resulteert tot zijn dood en zijn familieleden. Saba was 51 jaar oud. Ook in de vliegtuigcrash was met zijn vrouw en hun zoon Abraham (Saba) en zijn dochter-in-law.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik persoonlijk het ongelijk zijn gesteld in het lokaliseren van de familie voor 10 maanden nu, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op £ 15 miljoen pond kan worden betaald aan u .

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om een back-up van deze eis die wij stellen. Alles wat ik moet doen is in uw namen in te vullen om de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om u te bewijzen als de rechtmatige begunstigde. Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen om ons in staat deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit onder een legitieme regeling die u beschermen tegen een schending van de wet zal worden uitgevoerd.

Geef mij het volgende: zoals we hebben 7 dagen om het uit te voeren door. Dit is zeer DRINGEND AUB.


1. Volledige naam:
2. Uw mobiele nummer:
3. Uw contactpersoon Adres:
4. Uw leeftijd:
5. Geslacht:


Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant vindt. Op uw bevestiging van dit bericht en de vermelding van uw interesse zal verstrekken u met meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing dan hou me op te wachten.


groet,
Dr.Terry Anderson

0 comments: