Thursday, April 9, 2015

Thursday

419 scams

Bedrijf
Hallo mijn vriend,

Ik weet dat dit e-mail aan u zal komen als een verrassing, dan kunt u de inhoud te goeder trouw te accepteren.
Laat ik me even voorstellen, ik ben de heer Andrew WANG Shuhui, ik werk met Chong Hing Bank in Hong Kong. Ik heb een zakelijk voorstel voor u.

Ik had een Iraakse client genaamd Mohamed Al Ghanim, een zakenman, hij maakte genummerde vaste depositorekening van 44,500,000.00 dollar in mijn tak.
Op de eindvervaldag verschillende aankondiging aan hem, zelfs tijdens de oorlog, enkele jaren geleden. Opnieuw na de oorlog een andere kennisgeving is
verzonden en nog steeds geen reactie kwam van hem. Later bleek dat Mohamed Al Ghanim en zijn familie waren gedood tijdens de oorlog in Schoten die
hun huis hit op Mukaradeeb waar zijn persoonlijke olie bedrijf was gevestigd.

Na verder onderzoek ook werd ontdekt dat Mohamed Al Ghanim geen nabestaanden heeft verklaart in zijn officiële papieren, waaronder het papier
werk van zijn bank storten. En ook hij vertrouwde mij de laatste keer dat hij op mijn kantoor was dat niemand behalve ik wist van zijn storting in mijn
bank. Dus, is 44,500,000.00 dollars nog liggend in mijn bank en niemand zal ooit naar voren gekomen om het te claimen. Wat mij stoort is dat
volgens de wetten van mijn land op het verstrijken van zeven jaar, zes maanden de tegoeden keert terug naar de eigendom van de Chinese
regering als niemand is van toepassing op de middelen claimen. Ik wil niet dat de Chinese regering om dit geld te claimen.

Worden geïnformeerd dat het feit dat je een buitenlander die u het voorrecht geeft om in te vallen als mijn overleden cliënt begunstigde. Als mijn
cliënt had geen relatie al zijn familie stierf met hem tijdens de oorlog en ik kan mijn relatie niet gebruiken omdat het hier niet wordt geaccepteerd in Hong Kong.
Ook ben ik er alle vertrouwen in dat we in staat zijn om het vertrouwen dat nodig is om deze deal en alles wat ik nodig heb van u is uw bereidheid en inzet, zodat
we dit kunnen eindigen in de volgende week te voltooien vast te stellen

Wat je nodig hebt om te begrijpen over deze transactie is dat ik zal ervoor zorgen dat het door alle internationale bankwetten betrekking tot deze Ik zal zorg dragen
voor een deel van de kosten en de kosten van het behoud van de diensten van professionele advocaten om de transactie te geven van de juiste documentatie die is
vereist om de afwerking te perfectioneren. Niets zal illegaal worden gedaan.

Het onderstaande is wat je nodig hebt om te begrijpen over dit bedrijf:


1. Snel op de hoogte dat je zal moeten om het opzetten van een offshore account die plaats biedt aan de 44,500,000.00 dollars, zal het bij een bank in
het buitenland zijn dat ik het geld zal overdragen aan. De reden waarom je moet het opzetten van een buitenlandse rekening is omwille van de veiligheid en
privacy redenen, kan ik niet het geld rechtstreeks over te brengen naar uw land en ook vanwege de grote som. Let op wat je zal doorbrengen in het openen van
de rekening die u zal het aftrekken van de 44,500,000.00 dollars voordat we delen 50/50, ten tweede zal de rekening op uw naam worden geopend en u zult de
enige die toegang hebben tot deze account te hebben.

2. Ik zal de ene naar de kosten van de advocaat die ook een hoop geld dat de advocaat zal factureren hanteren. Ik zal ook de ene naar de kosten van de
overdracht en de belasting betalen van Hong Kong te behandelen voordat het geld wordt uiteindelijk overgebracht naar de offshore bank die u zal openen.
Hebben niet gezegd dat er rekening mee dat u een bepaalde hoeveelheid geld nodig heeft voor het opzetten van deze rekening met de belangrijkste bank in
het buitenland als het openen van storting als zijn geweest genaamd basis op het feit dat het een buitenlandse rekening, dit zal echter de rekening staat
stellen om geschikt voor de 44,500,000.00 dollars die zullen worden overgedragen en het geld niet terug stuiteren naar mijn bank.

Houdt u er rekening mee dat er een overeenkomst brief die in de rechtbank zal worden voorbereid door de advocaat zal zijn, zal deze brief onze
betrokkenheid kenbaar te maken en ook dat zullen we zowel in mindering op de 44,500,000.00 dollars of geliquideerd hoeveelheid voordat we zullen delen 50/50 .
De overeenkomst zal worden voorbereid in de bevoegde rechtbank en moet door ons worden ondertekend voordat we in deze deal volledig.

Daarom, als u bereid om samen met mij in dit project zijn, antwoord me terug via mijn prive e-mail: shuanw@bigpond.com
Onmiddellijk krijg ik uw reactie, ik zal u vertellen wat te doen. Heel erg bedankt.

Met Vriendelijke Groet,
De heer Andrew Shuhui

0 comments: