Monday, May 18, 2015

Monday

419 scams

Van Dr.David Ashton
Brondesbury, North West
Londen Engeland

Beste Vriend,

Ik ben Dr.David Ashton uit Brondesbury, Noord-West-Londen, hier in Engeland. Ik werk voor UBS Investment Bank in Londen tak. Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat een enorm voordeel zal zijn voor ons beiden. In mijn afdeling, die een lid van het Group Executive Com-comité en Chief Risk Officer (Greater London Regional Office), ontdekte ik een verlaten bedrag van £ 15 miljoen Great British Pounds Sterling (vijftien miljoen Great British Pounds) in een account die behoort naar een van onze buitenlandse klanten Late heer Steve Allen die helaas verloor zijn leven in een auto-ongeluk met inbegrip van zijn vrouw en enige dochter.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie. De Bank ambtenaren hebben gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor deze claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik persoonlijk het ongelijk zijn gesteld in het lokaliseren van de verwanten voor 4 jaar nu, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene van dit fonds, zodat de opbrengst van deze rekening ter waarde van £ 15 miljoen pond zal worden overgebracht naar uw bankrekening als de nabestaanden Late Mr. Steve Allen.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb alle nodige juridische documenten die zullen worden gebruikt om de back-up van deze eis die wij stellen. Alles wat ik moet doen is in uw namen in te vullen op de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om u te bewijzen als de rechtmatige begunstigde van het fonds.

Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, Vertrouwelijkheid en Trust in staat te stellen ons ziet deze transactie door. Ik garandeer u dat dit onder een legitieme regeling die u beschermen tegen eventuele schending van de wet zal worden uitgevoerd. Ik wil dat je begrijpt dat ik heb gewerkt in deze bank voor 17 jaar, en ik ben in staat om alle juridische documenten te beveiligen, zodat u dit fonds erven geweest

Gelieve mij de volgende: zoals we hebben enkele dagen om het uit te voeren door middel van deze zeer URGENT PLEASE.

1. Volledige naam
2. Uw Direct Mobile Number
3. u zijn Contact Adres
4. Geboortedatum.

Vriendelijke Groeten
Dr.David Ashton
Mobile Number +447509755041

0 comments: