Friday, May 6, 2016

Friday

419 scams


Hallo vriend,

 Ik ben Dr. Brendan Nelson Hoofd van de Boekhouding Auditdienst van een Bank van Londen Piccadilly Circus, hier in Engeland (Royal Bank of Scotland). Ik schrijf u over een zakelijk voorstel dat van immense en wederzijds voordeel zal zijn voor ons beiden. Het is misschien interessant om te weten dat er in mijn afdeling, die het hoofd van de rekening van audit, ontdekte ik een bedrag van £ 18,5 miljoen (achttien miljoen vijfhonderd duizend Great British Pounds Sterling) op een rekening die behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Zakelijk Mogul heer John Lambert, een Amerikaan die een slachtoffer van een vliegtuigongeluk was in 2012, hem en zijn familieleden te doden. John Lambert 44, van Springfield, en Robin Melton, 46 van Ozark, stierf toen de SR22 2002 Cirrus crashte in een veld in de buurt van de kruising van Farm Road 81 en Missouri 123. Ook in het vliegtuig op het moment van de crash waren Lambert's drie kinderen - McKinley, 15; en Grayson, 16, Joshua, 10; we betreuren het grote verlies.

 Echter, de keuze van contact met u gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van de transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden aan come-up voor de claim zonder succes over het hele jaar. Ik persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de nabestaanden; Ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Zal Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening ter waarde van £ 18,5 miljoen Great British Pounds Sterling kan worden betaald / overgedragen aan u als de genoemde nabestaanden / begunstigde.

 Dit zal worden uitbetaald of gedeeld in deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze claim veiliggesteld. Alles wat ik nodig heb is in uw namen in te vullen om de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om u te bewijzen als de rechtmatige begunstigde. Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, Vertrouwelijkheid en vertrouwen zodat wij deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit onder de ambits Recht en in het kader van een veilige legitieme regeling die u beschermen tegen eventuele schending van de wet zal worden uitgevoerd.

 Gelieve, zorgen voor mij de volgende, zoals we hebben zeven (7) dagen om dit doorlopen. Dit is erg URGENT PLEASE.

 1. Volledige naam:
 2. Uw Direct mobiele nummer:
 3. Uw Contact Adres:
 4. Beroep:
 5. Leeftijd:
 6. Sex:
 7. Nationaliteit:

 Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u dit voorstel interessant vindt. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht en de vermelding van uw interesse zal ik u te voorzien van meer informatie.

 Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing eerder dan hou me op te wachten.

 Dank u bij voorbaat voor uw gunstig en positief antwoord.

 Beste wensen,
 Dr.Brendan Nelson

0 comments: