Tuesday, July 12, 2016

Tuesday

419 scams

Dringend hulp!

Mijn excuus om je te vragen op deze manier. Ik maakte een reisje naar Kiev , Oekraïne. mijn tas is gestolen, in mijn tas zaten allemaal belangrijke spullen zoals, telefoons, geld en mijn paspoort. De ambassade wil mij helpen door mij te laten vliegen zonder paspoort. Het enigste wat ik moet doen is een vliegticket kopen en mijn hotel rekeningen betalen. Helaas heb ik geen toegang tot mijn rekeningen zonder mijn credit card. Ik heb contact gezocht met mijn bank, maar ze hebben tijd nodig voor ze mij een nieuwe credit card kunnen geven, Dus wou ik u vragen om u snel wat geld te lenen dat ik zo snel mogelijk aan u terug geef zodra ik terug ben. ik nodig 1.700 euro en Western Union is de snelst mogelijke manier om te doen. Ik kan je mijn gegevens sturen over hoe u geld kunt over maken aan mij.

Ik hoop snel van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Aart van Herwijnen

0 comments: